با تو در ثانیه ها

با تو در ثانیه ها
 
کاش دلها در چهره ها بود
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 145175
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

 امشب ،

درسکوت تنهاییم

 رسم کهنه را دور خواهم انداخت !؟

 اندیشه را میهمان می کنم

به تاریکخانه دلم.

اندیشه ای که سالها

با من فاصله داشت. !!! ؟؟؟

او را میخوانم

تا شاید در آغوش او

من واقعی خود را  بیابم .

می خواهم حس کنم

آغاز بودن را .

آخر خسته شد روح در به درم

از این همه مردن

اگر اندیشه بیاید

به او خواهم گفت :

نوازش سایه ی دیوار همسایه

را اعتمادی نیست

می گویم زندگی را دو باره

می خواهم زندگی کنم.

می خواهم ...

خود خودم باشم 

ج _ علیخانی 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شاهرخ
ساعت22:41---13 ارديبهشت 1391
اگر تونستیم برای چند دقیقه هم که شده خود خودمان باشیم آنوقت می بینیم که چقدر مسئولیتمان در زندگی سنگین است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط جعفر علیخانی