با تو در ثانیه ها

با تو در ثانیه ها
 
کاش دلها در چهره ها بود
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 145182
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

ای ساحره ،

در سنگلاخ زندگی و راه پر نشیب و فراز آن که گلهای زیبایش خار و خاشاکی بیش نبود.

دیوانه وار به دنبالت گشتم . هنگامی که تو را یافتم ،

 در جستجویی رویا های گمشده ام در پی ات روان شدم

بر هر چه بی تو بود چشم فرو بستم و شکوه و عظمت را در دستان تو یافتم .

ای دختر جادوگر

لختی کوتاه بر چشمانم بنگر ، شاید از اشکهای جاری بر آن ، اسرار درونم را باز خوانی

خطوط جبینم راز ها در درون دارد

ساحره صبر کن 

بر من نظاره کن

پیکر رنجورم خسته از سفری طولانی ست ،غبار مصیبت جوانی بر چهره ام نشسته

صبر کن و بر من چشم بدوز ، از سنگلاخ زندگی آمده ام

دلی تنگ و جانی بر لب دارم

اینجا سرنوشت را من خواهم نوشت

تا قبل از طلوع چشمانت ، اسارت را باور نکردم

رها از دنیا و دنیا زدگان بودم 

اندیشه ام بر سمند آرزو شرق را در نوردید تا در غروب غرب سکنی گزیند

کبوتری آزاد بودم که آب و دانه ی همسایه مرا مسحور و اسیر قفس نکرد

اما افسوس و آه که چشمانت

زنجیر اسارت بر گردنم آویخت !!

و همچون سرگردانی که دست بر گردن جام دارد و مدهوش از همنشینی باده ست ،

هوش از سرم بیرون راندی

اما ای دختر جادوگر

صبر کن ... بدان من این جام را به سنگ عقل کوبیدم

و زنجیر از بند زندانت بگسستم

صبر کن و بر من نگر

اینجا سرنوشت را من خواهم نوشت ... آزادی مرا فریاد میزند

دیگر جادوی تو را با من کاری نیست ، شیشه عمرت را بر سنگ خواهم کوفت

بار دیگر پرواز خواهم کرد

سرنوشتی دیگر خواهم نوشت

دل شیفته و سرگردان خواهم شد ولی تسلیم تو نخواهم شد

پر شور و شرر خواهم شد ولی در تو ذوب نخواهم شد

در برابر تند باد زندگی می لرزم  ولی خرسند مباش ، هرگز نخواهم شکست !

از این پس نه بندگی کنم و نه کسی را به بردگی خوانم

در سنگلاخ زندگی ، عشق را همدم خویش خواهم ... نه سرور خویش

بار دیگر پرواز خواهم کرد

سرنوشتی دیگر خواهم نوشت. !!

ج _ علیخانی

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط جعفر علیخانی