با تو در ثانیه ها

با تو در ثانیه ها
 
کاش دلها در چهره ها بود
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 145171
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

روزهايی‌ است كه من تنهايم
با خودم، كاغذ، قلم و روزهايم
می‌ نويسم از خودم از حس بودن
روزهای‌ كهنه را هر دم شمردن
از تو از آن حس گريه كه شبی‌ گم كرده بودم
از تمام لحظه هايی‌ كه شبم را خواب می‌ كرد
می‌ نويسم با مداد، رنگ تيره رنگ خواب
از تو از قايق كه معنا داد به آب
از تو از روزی‌ كه گفتی‌ می‌ روی‌
از خودم، اجبار، تنهايی‌، سراب
از تو از شيرينی‌ از طعم رفاقت
از خودم از تلخی‌ تند شراب
روزهايی‌ است كه من تنهايم
با تبسم، اشک و حسرت
خاطرات تلخ غربت
روزهايی‌ سرد خاموش از ترانه
از ستاره
در گذر از مرز تقدير
گريه های‌ پاره پاره....!


مهشيد اعتماد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط جعفر علیخانی